Vervangen beplating en afwerkstukken

Renovatie of vernieuwing van uw pand betekent niet dat alles moet worden vervangen. Met vernieuwing van de beplating op dak of gevel, geeft u uw pand al nieuw leven. Van Heemskerk heeft veel ervaring in het vervangen en herstellen van ieder type beplating, paneel of afwerkstuk aan uw dak of gevel.

Sandwichpanelen, profielplaten, windveren, hoekstukken, lekdorpels, dagstukken etc. Alles rondom uw gevel of dak repareren of vervangen wij. Wij vervangen of repareren panelen van de bekende beplatingleveranciers, zoals Kingspan, SAB, Joris Ide, Falk etc. Wij zijn bekend met het totale productgamma van deze leveranciers.

Wij repareren en vervangen. Dat betekent dat we dus ook deuken repareren en panelen, profielen en afwerkstukken kunnen vervangen. We hebben bovendien veel ervaring met het monteren, zoals vervangen van zetwerken, aansluitingen en afwerkingen, in zowel renovatie als nieuwbouw.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor het repareren en vervangen van beplating en afwerkstukken? Neem dan vrijblijvendcontact met ons op!

waarom van heemskerk
  • Wij repareren en vervangen, dus we repareren ook deuken en vervangen panelen, profielen en afwerkstukken.

• Wij zijn bekend met een breed scala aan type panelen, profelen en coatings.

• Wij verrichten ook reparaties aan de overheaddeuren en sectionaalpoorten van de bekende leveranciers.

• Van Heemskerk heeft veel ervaring met repareren van aluminium puien van de bekende leveranciers.

Mijn huurder heeft opgezegd en nu wil ik een schadebestek laten maken

Belt u gerust naar ons kantoor of stuur uw informatie met foto's naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. uw aanvraag wordt dan spoedig behandeld. Wanneer nodig komt een van onze adviseurs bij u langs voor een opname ter plekke,we zitten door geheel Nederland, Belgie en Duitsland. We maken dan een gespecificeerde offerte welke u kunt bespreken met uw huurder.Welke na evt. akkoord op korte termijn kan worden uitgevoerd.

Ik heb een aanrijdschade aan de deur door een vrachtauto

Dit kan normaliter gewoon gerepareerd worden. Belt u gerust naar ons kantoor of stuur uw informatie met foto's naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. uw aanvraag wordt dan spoedig behandeld. Wanneer nodig komt een van onze adviseurs bij u langs voor een opname ter plekke

Vervangen jullie ook delen zoals beplating afwerking, hoekstukken en zetwerk?

Ja, wij kunnen deze delen inmeten, bestellen en vervangen, daarnaast  mocht het nodig zijn repareren we ook proffesioneel sandwichpanelen of wandplaten zonder kleurverschil.

Mijn overheadsdeur is ook beschadigd, doen jullie dat ook?

Ja geen probleem, we werken de schade bij of vervangen de delen indien nodig.

Wat doen jullie nog meer?

Zie hiervoor andere delen van de website, denk aan het repareren van deuken en krassen, kleurverschillen wegwerken,vervangen van deuren en kozijnen

Ik heb een schade, hoe kan ik het snelst een offerte krijgen?

Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor een offerteaanvraag, graag zoveel mogelijk foto's zodat de situatie er omheen ook duidelijk is. Het kan ook zijn dat we er gewoon even langs rijden, we zitten regelmatig door geheel nederland, belgie en duitsland.