vooraf coaten van dak- en gevelbekleding

Sandwichpanelen en dak- en gevelplaten, die net niet de goede kleur zijn. Dat kan bijvoorbeeld gebeuren als de architect van een pand of de eindgebruiker een afwijkende kleur kiest, die niet standaard geleverd wordt. Of een leverancier heeft een overschot in een bepaalde kleur. Van Heemskerk heeft een eigen professionele spuitcabine om panelen, platen en andere dak- en gevelbekleding in elk gewenste kleur te spuiten.

Bij panelen in een eigen kleur geldt er vaak een minimale bestelhoeveelheid bij de leverancier. Van Heemskerk kan vrijwel alle hoeveelheden in exact de gewenste kleur spuiten, in hoogwaardige en duurzame laksysteem. Ook kleine aantallen kunnen we met een korte doorlooptijd spuiten.

Wij kunnen lengtes tot 14,5 meter spuiten, langer in overleg, op alle meest voorkomende ondergronden, zoals pvdf, sp, hps, plastisol etc. We werken vrijwel dagelijks met beplatingen van (en in opdracht van) Hoesch, Kingspan, SAB, van Delft, Falk, Joris Ide, Isocab, etc.

Wilt u meer weten over vooraf coaten van dak- en gevelbekleding? Heeft u een specifieke vraag? Wilt u een offerte aanvragen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

waarom van heemskerk
  • Wij hebben ruim 20 jaar ervaring in de dak en gevelpanelen, in nieuwbouw en renovatie. We worden vaak ook door bekende panelenleveranciers ingezet, in binnen- en buitenland.

• Panelenleveranciers kunnen hun klanten door deze mogelijkheid toch van dienst zijn.

• Wij worden geadviseerd door bekende panelenleveranciers.

• Wij zijn bekend met alle types panelen, coatings en profielen, alle kleuren zijn mogelijk.

• Uw gevel of dakplaat wordt voorzien van een duurzame topcoating, die aansluit bij de laksystemen van de fabrieken.

• Wij kunnen natuurlijk ook gemonteerde gevels en daken in gewenste kleur brengen!

Welke coatings gebruiken jullie daarvoor?

Meestal 2 component coatings die qua prestaties aansluiten bij de specificaties van de paneel en beplating fabrikanten.

Welke kleur moet ik dan aanleveren?

Wat het voordelig is vuur u, in de dichtsbijzijnde kleur, dit mogen alle types coating zijn. SP, PVDF, HPS, Plastisol of PU, maakt niet zo gek veel uit.

Hoe gaat dat in zijn werk als ik een order heb?

U levert de order bij ons op de werf, wij verwerken de pakketten met panelen of profielen in onze spuiterij. Na het spuiten en drogen worden de pakketten zorgvuldig weer verpakt voor transport, waarbij zoveel mogelijk gebruikt wordt van de orgiele verpakkingsmaterialen zoals pallets en schuim. Wij laden en lossen alles.

Welke kleuren zijn er beschikbaar?

In principe alle mogelijke kleuren, ook metallic, effectkleuren en specials. Onze laklijnen zijjn enorm uitgebreid qua gamma, er is veel mogelijk.

Wat is de gemiddelde doorlooptijd?

Hangt af van de lengte en gewicht van de panelen, normalter kunnen ca 100-150 m2 per dag verwerken.

Is het ook mogelijk om ter plekke de kleur aan te brengen?

Zeker is dat mogelijk en ook zeker gebruikelijk, zie hiervoor ''coaten dak en gevelbekkleding'' op onze website. Kort gezegd betekent dat, reinigen, afplakken niet te spuiten delen, spuiten.

Met welke beplatingleveranciers werken jullie samen?

Veel beplatingen voor of van bijvoorbeeld, Hoesch, Kingspan, SAB, van Delft, Falk, Joris Ide, Isocab, deuren leveranciers.

Overige diensten
Speciaal reiniging